Telefoon

Apollo Verhuizingen, Opslag en Archiefbeheer
Scharenburg 8
1046 BB Amsterdam
Telefoon: 020 411 34 24

EnglishPrefer English?

Selfstorage of opslag

Ruimtegebrek als gevolg van personeelsuitbreiding of van verhuizing naar een kleiner (bedrijfs)pand is de belangrijkste reden voor ondernemers of huisbewoners om externe opslag te overwegen. Maar ook kan het soms nodig zijn om de gehele inboedel tijdelijk op te slaan, bijvoorbeeld omdat het nieuwe pand nog niet klaar is om in te trekken.

U hebt dan in principe de keus tussen selfstorage of opslag bij een professioneel opslagbedrijf. De eerste optie is het meest aantrekkelijk uit kostenoverwegingen, maar neem ook de juridische verschillen mee in uw overwegingen.

Read More: Opslag of selfstorage: wat is het verschil?
Wasmachine verhuizen Amsterdam

Eigenlijk kunt u het het beste door een Erkend Verhuisbedrijf laten doen, maar als u dan toch plannen hebt om zelf de wasmachine te verhuizen, dan zijn dit praktische tips om rekening mee te houden. (En mocht u na het lezen hiervan besluiten om het toch maar liever niet zelf te doen, dan kunt u ons hier bereiken ;-).)

Dat het inpakken van dozen ook door kleine kinderen gedaan kan worden, lieten Hoela & Hoep zien in de educatieve en onderhoudende uitzending "Verhuizen" van 22 augustus. Misschien een stukje inspiratie voor ouders met
kleine kinderen die binnenkort gaan verhuizen - het kan ze helpen van verhuizen een spelletje te maken en er zo soepeler doorheen te komen.

Leuk ook om bijvoorbeeld de kinderen hun eigen dozen te laten omwikkelen met kleurig pakpapier. Maar ook de grote-mensen-dozen zouden een kleurtje kunnen krijgen door er bijvoorbeeld gekleurde stickers op te plakken. Misschien ook een idee voor dozenmakers om eens speciale dozen voor kids te ontwerpen? 

 

 

Juridische workshop digitaliseren

Steeds meer bedrijven en instanties willen af van hun papieren archief, of het in elk geval minimaliseren. Overgaan op digitaal werken vraagt niet alleen de nodige organisatorische aanpassingen, het roept ook juridische vragen op. Antwoorden hierop worden gegeven in de workshop "Juridische aspecten van digitalisering", die wordt gehouden op 2 juni 2015 van 14.00 - 16.00 uur en voor de tweede keer wordt georganiseerd door Dirkzwager Advocaten en Notarissen. Deelname is kosteloos.

Interne communicatie bij bedrijfsverhuizingen

Een nieuw pand, een andere inrichting, een mijlpaal voor elk bedrijf. Een kans bij uitstek om met een schone lei te beginnen en bijvoorbeeld een nieuw automatiseringsproces te implementeren, een beleidswijziging in gang te zetten, of een nieuwe huisstijl te introduceren. Qua communicatie leent de gelegenheid zich heel goed om het bedrijf in de schijnwerper te zetten via informatieverstrekking aan externe partijen, en intern om medewerkers zo goed en zo vroeg mogelijk te betrekken bij en te begeleiden in het veranderingsproces dat nou eenmaal inherent is aan een verhuizing.
Ondanks deze kansmomenten is communicatie vaak een van de laatste onderdelen waar aandacht aan wordt besteed bij een bedrijfsverhuizing. In dit artikel een aantal handvatten voor de opzet van een gestructureerd interne communicatie-traject. 

Read More: Interne communicatie bij bedrijfsverhuizingen

Klanten vertellen

Betrouwbaar en professioneel

Ed uit Heemstede (bedrijf): "Wederom zeer prettig met Apollo gewerkt, betrouwbaar, serieus en professioneel bedrijf."

Klantenbeoordelingen

Tips & nieuwtjes