Telefoon

Apollo Verhuizingen, Opslag en Archiefbeheer
Scharenburg 8
1046 BB Amsterdam
Telefoon: 020 411 34 24

EnglishPrefer English?

Apollo lanceert unieke opslag-fotodienst

Apollo opslag fotodienst

Zoeken naar een niet-bijgehouden inventarislijst, je hoofd pijnigen over wat-er-ook-alweer-in-de-opslag-staat, vergeefse ritjes naar de opslagplaats – voor deze vormen van tijdverspilling bedacht Apollo Verhuizingen, Opslag en Archiefbeheer uit Amsterdam een unieke en passende oplossing.

Externe opslag van kantoormeubelen en andere inboedelstukken is een uitkomst zolang je maar niets uit die opslag nodig hebt. Vaak moet er eerst diep gegraven worden om een lijst te vinden waar op staat wat er precies in de opslag staat, nog vaker is die lijst niet bijgehouden en dus niet betrouwbaar, wat betekent dat er fysiek iemand naar de plaats van opslag moet om vervolgens wederom diep te graven, maar nu om het vermoede object boven water te krijgen. Als het er nog is. (En daarna alle andere spullen die verplaatst moesten worden om er überhaupt bij te kunnen, weer terug te zetten.)

Tijdrovend en kostbaar 

Alles bij elkaar een tijdrovende klus die bovendien niet altijd het gewenste resultaat oplevert. Mocht het felbegeerde (meubel)stuk wel nog aanwezig zijn en gevonden worden, dan moet daarna ook het transport naar de nieuwe plaats van bestemming nog georganiseerd worden. Kortom: voor je het weet ben je er zomaar een of twee dagdelen aan kwijt. Eén optie om dit beter en kostenefficiënter te organiseren is uiteraard om opslag en beheer uit te besteden aan een gespecialiseerd bedrijf. Apollo Verhuizingen, Opslag en Archiefbeheer uit Amsterdam kan dat, zoals bekend, op een professionele en betaalbare manier verzorgen.

Unieke foto-opslagdienst

Onlangs heeft Apollo dit nog aantrekkelijker gemaakt door een nieuwe en unieke service aan haar gespecialiseerde dienstenpakket toe te voegen: de opslag-fotodienst. Deze tool maakt het mogelijk voor bedrijven en particulieren om online, op een beveiligd deel van de website van Apollo, inzage te krijgen in welke spullen er in de opslag staan – niet alleen via een inventarislijst, maar met actuele foto’s. Daarmee kunnen klanten nu nog nauwkeuriger bepalen om welk item het gaat dan alleen vanaf een lijst. Zo kan bijvoorbeeld met eigen ogen gezien worden om welke tint blauwe bureaustoelen het ook al weer ging, welke pootconstructie dat lang vergeten bureau ook alweer had, en met welke handgreep die ene archiefkast ook alweer open gaat.

Uitkomst voor decentrale bedrijven

Met name voor bedrijven met meerdere vestigingen, verspreid door het land of in een regio, is deze service een uitkomst. Er kan vanaf verschillende plekken door meerdere gebruikers worden ingelogd, en de opdracht om het gewenste item bij een van de vestigingen te laten bezorgen kan meteen, en ook online, worden gegeven. Daarna wordt de foto verwijderd, om teleurstellingen bij andere collega’s van andere vestigingen op een ander moment te voorkomen.  Uiteraard wordt ook de inventarislijst automatisch meteen bijgewerkt, zodat de klant een actueel overzicht krijgt van wat er nog in de opslag staat, en waar de opgevraagde items naartoe gegaan zijn.

Bescheiden kosten

Deze fotodienst is beschikbaar voor zowel bedrijven als particulieren en kan in de vorm van een abonnement worden afgenomen. Samen met de bescheiden handlingkosten per item kan deze service vele tientjes tot honderden euro’s per jaar schelen, om nog maar te zwijgen over alle verloren tijd, ten opzichte van zelf steeds een ritje naar de opslagplaats maken. 

(Overigens kunt u dat laatste natuurlijk nog steeds doen als u wilt – geef ons vooraf even een belletje en dan zetten wij de koffie voor u klaar!)

Bent u geïnteresseerd om meer over deze unieke service te weten te komen? Laat u dan vrijblijvend door ons informeren.

 

 

Klanten vertellen

Helder

L.O. uit Amsterdam (particulier): "Heldere offerte. Geheel en al tevreden."

Klantenbeoordelingen

Tips & nieuwtjes