Project omschrijving

logo wrangler
  • Contactpersoon: Maren Janssen (VM Retail & Trade Marketing Coordinator Benelux & Scandinavia)

  • Afgenomen dienst: Opslag voor Wrangler

Maren: “Apollo is erg probleemoplossend. Ik heb nog nooit ‘nee’ gehoord.”

logo wrangler
  • Contactpersoon: Maren Janssen (VM Retail & Trade Marketing Coordinator Benelux & Scandinavia)

  • Afgenomen dienst: Opslag voor Wrangler

Maren: “Apollo is erg probleemoplossend. Ik heb nog nooit ‘nee’ gehoord.”

Opslag in Amsterdam voor denimmerk Wrangler

Wrangler is een denimmerk met functionele jeans. Maren Janssen is VM marketing coördinator en ondersteunt Wrangler met het vertalen van de Europese marketingstrategie naar de markt. Apollo verzorgt al enkele jaren de opslag van de samples en andere marketingproducten voor dit merk.

Opslag in Amsterdam voor denimmerk Wrangler

Wrangler is een denimmerk met functionele jeans. Maren Janssen is VM marketing coördinator en ondersteunt Wrangler met het vertalen van de Europese marketingstrategie naar de markt. Apollo verzorgt al enkele jaren de opslag van de samples en andere marketingproducten voor dit merk.

“We gingen al snel op zoek naar een bemande opslag”

Maren: “Voordat we met Apollo in contact kwamen maakten we gebruik van een opslagruimte zonder beheer. Hier liepen we tegen het probleem aan dat we veel tijd kwijt waren om daar aanwezig te zijn. We zijn dus al snel op zoek gegaan naar een bemande opslag in de buurt. Dat is Apollo geworden. Wij zitten in Amsterdam-Oost en Apollo in Amsterdam-West, wat qua bereikbaarheid heel fijn is. Nu worden onze spullen opgeslagen in een zorgvuldig systeem en is alles te vinden op een mooie inventarisatielijst. Ik hoef maar een foto te sturen van het product dat ik wil hebben en het staat keurig op tijd klaar.”

“Apollo is erg probleemoplossend”

Maren: “Wat heel fijn is aan Apollo is dat het bedrijf erg probleemoplossend is. Zo heb ik een keer gehad dat we gigantisch grote pakketten voor een windowcampagne nergens kwijt konden, terwijl de campagne pas twee dagen later zou starten. Ik moest snel opslag vinden voordat het materiaal zou verpieteren door regen. Toen schoot Apollo te hulp en zijn zelfs tijdelijk enkele van hun eigen vrachtwagens buiten gezet om ruimte te maken voor onze spullen.”

“Van de buitenkant lijkt Apollo alleen opslag te doen”

Maren: “Zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Een andere keer hebben we transport nodig gehad voor een grote zending naar Finland en Zweden. Vanuit mijn functie heb ik normaal gesproken niet te maken met logistiek, dus het zou mij veel tijd gekost hebben om het juiste transport uit te zoeken. Toen heeft Meindert van Apollo navraag gedaan bij zijn contacten en kwam er een bedrijf naar voren dat toevallig een rit had naar Scandinavië en onze zending mee kon nemen. Van de buitenkant lijkt Apollo alleen opslag te doen, maar ze nemen heel veel uit handen.”

“Ik heb nog nooit ‘nee’ gehoord”

Maren: “Apollo verzorgt onze opslag, maar er zit een ontzettend dienstverlenend, servicegericht en probleemoplossend bedrijf achter dat je altijd kan helpen – wat je ook bedenkt. Als je waardevolle spullen hebt dan weet je dat er mensen werken die met deze waardevolle spullen om kunnen gaan. Ik vind het waanzinnig hoe Apollo voor ons klaar heeft gestaan de afgelopen tijd. Ik heb nog nooit een ‘nee’ gehoord.”

Contactformulier Apollo

  • Wij gebruiken je gegevens uitsluitend voor een reactie op je vraag. Meer informatie vind je in onze privacyvoorwaarden

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.