Veelgestelde vragen2019-12-09T20:43:58+02:00

Veelgestelde vragen aan Apollo

Hier komt nog een tekst.

Wat kost een (bedrijfs)verhuizing?2020-01-13T16:30:42+02:00
Omdat iedere klant en iedere verhuizing anders is, leveren wij alleen maatwerk. Samen overleggen we van tevoren wat u door ons wilt laten doen. Op basis daarvan maken we een kostenoverzicht.
Wilt u weten wat uw verhuizing bij ons kost? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan.
Wanneer kunnen wij de offerte verwachten?2019-12-09T18:24:05+02:00

Uiterlijk heeft u 3 werkdagen na de inventarisatie de offerte in uw mailbox.

Verkoopt of verhuurt u ook verhuisdozen of ander verhuismateriaal?2019-12-09T18:39:55+02:00

Wij verkopen alleen verpakkingsmaterialen.

Verhuist u ook in het weekend?2019-12-09T18:26:52+02:00

Ja, maar dit is wel kostenverhogend. Op zaterdag komt er 50 % toeslag op de manuren. Op zondag 100 %.

Kunt u de offerte in het Engels afgeven?2019-12-09T18:26:06+02:00

Ja, wij kunnen de offerte ook in het Engels voor u opstellen.

Kunnen wij voorafgaand aan de offerte een verhuisdatum reserveren?2019-12-09T20:13:26+02:00

Wij kunnen een datum beperkt reserveren op het moment dat u een afspraak maakt voor een offerte. Deze kunnen we pas definitief vaststellen als u akkoord geeft op de offerte.

Kunnen jullie ook helpen met het loskoppelen of uit elkaar halen van meubilair?2019-12-09T18:37:19+02:00

Alle werkzaamheden gerelateerd aan verhuizen kunnen wij uitvoeren, zoals het (de)monteren, loskoppelen en aansluiten van lampen en apparatuur.

Kan ik bij jullie ook per vierkante meter ruimte huren voor opslag of uitzoekwerk?2019-12-09T20:28:46+02:00

Ja, dat is in principe mogelijk. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden, zoals minimale afname, assistentie en begeleiding bij uitzoeken.

Kan de adviseur ook in het weekend langskomen?2019-12-09T20:40:31+02:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Hoeveel dagen voor mijn verhuizing moet ik de verhuisdatum laten weten?2019-12-09T20:13:14+02:00

Om zeker te zijn van een plek in onze agenda vragen wij u om 3 à 4 weken van tevoren de verhuisdatum door te geven. Vol is vol.

Hebben jullie ook opslag en hoe wordt de inboedel dan opgeslagen?2019-12-09T18:41:07+02:00

Ja, wij hebben ook opslagruimtes beschikbaar. Uw inboedel kan opgeslagen worden in kisten en/of speciale meubelkarren.

Doen jullie ook speciaal transport (piano’s, waterbedden, kunst, grote printers, kluizen)?2019-12-09T18:38:24+02:00

Ja, hier zijn we gespecialiseerd in. Benieuwd naar hoe wij dit aanpakken? Neem dan gerust contact met ons op.

De verkeersontheffing is erg duur. Is deze echt nodig?2019-12-09T19:59:29+02:00

Ja, dat is een verplichting vanuit de Gemeente Amsterdam. Zonder ontheffing worden we namelijk weggestuurd en worden die extra kosten doorbelast. U bent dan veel duurder uit, buiten de vertraging die daar het gevolg van kan zijn.

Een andere vraag

Staat uw vraag er niet bij? Of wilt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact met ons op.

  • Wij gebruiken je gegevens uitsluitend voor een reactie op je vraag. Meer informatie vind je in onze privacyvoorwaarden

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.